Blog

Jak rozruszać społeczność wokół CEO?

Czas czytania: 12 minut

Spotkaliście się z sytuacją, że ktoś rozpoczyna swoją działalność w mediach społecznościowych, publikuje pierwsze całkiem udane posty, a reakcja sieci jest znikoma? Jak sobie poradziliście w takiej sytuacji?

Jak być liderem – światowe trendy dla CEO na LinkedIn

Czas czytania: 7 minut

Jak zmienia się model zarządzania w dobie social mediów? Czy nowocześni liderzy firm wciąż opierają się o model piramidy w budowaniu zespołów w organizacji? Czego oczekują konsumenci od naszych marek i do czego potrzebne są w tym social media? Sprawdź.

Hejterzy i konkurencja - czego jeszcze CEO obawiają się na Linkedin?

Czas czytania: 12 minut

Co powstrzymuje prezesów przed prowadzeniem aktywnych działań na LinkedIn? Hejterzy? Konkurecja? Brak reakcji? W drugim odcinku z programu #ShowMeTheHoney, Marcin Sokołowski rozmawia z ekspertką od Personal Brandingu - Dr Natalią Wiechowski

Czy CEO powinien być aktywny na LinkedIn?

Czas czytania: 12 minut

Czy CEO powinien być aktywny na LinkedIn? Czy może to mieć wpływ na przychody firmy? Jak zmienia się model biznesowy w erze mediów społecznościowych? Zapraszamy na rozmowę Marcina Sokołowskiego z Dr. Natalią Wiechowski.

Czego potrzebujesz by zacząć Social Selling w swojej firmie?

Czego potrzebujesz by zacząć Social Selling w swojej firmie?

Czas czytania: 8 minut

- Odnośnie Social Sellingu coraz rzadziej słyszę pytanie „czy warto to robić?”. Firmy pytają dziś „jak zrobić to dobrze?” - tłumaczy Marcin Sokołowski, CEO Sharebee.

#SocialCafe: Czy Social Selling jest dla każdego?

Czas czytania: 15 minut

Czy Social Selling jest dla każdego? - To wyzwanie, jednak przy dobrym planie i konsekwentnych działaniach, mamy dużą szansę na realizację celu! - zapewnia Karol Stróż, COO Sharebee 

Google zaczyna indeksować posty z Linkedin

Google zaczyna indeksować posty z Linkedin

Czas czytania: 3 minuty

Dotychczas w wyszukiwarce Google mogliśmy znaleźć jedynie profile użytkowników oraz artykuły publikowane na Linkedin. Do tego ich pozycje szybko osiągały wysokie pozycje na dane frazy, konkurując tym samym z SEO stron firmowych.

Zmiany w Sales Navigator 2020

Zmiany w Sales Navigator 2020

Czas czytania: 3 minuty

#SalesNavigator jest ważnym narzędziem w portfolio LinkedIn i platforma pracuje nad zwiększaniem użytecznością rozwiązań dla sprzedaży.

#SocialCafe: Jak budować zaangażowanie w programach Employee Advocacy?

Czas czytania: 15 minut

Jak skutecznie wdrożyć program EA w firmie? Co wspólnego ma to z chodzeniem na siłownię? Na te i inne pytania w programie #SocialCafe odpowiada Karol Stróż, COO Sharebee

Sharebee to platforma, która pomaga zwiększać przychody oraz umożliwia docieranie marek do grupy docelowej na niespotykaną dotychczas skalę.

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas:

hello@sharebee.pl

Media Społecznościowe: