Case Study: Employee Advocacy w Mastercard i Adamed

Case Study: Employee Advocacy w Mastercard i Adamed

Czas czytania: 3 minuty

Jak wdrożyć program Employee Advocacy w dużej organizacji? Czy pracownicy odejdą jak zaczną promować się na LinkedIn? Posłuchajcie o wdrożeniu programu Employee Advocacy w Mastercard i Adamed.

Na drugiej edycji LinkedIn Local Virtual przedstawiliśmy bardzo konkretne case study wdrożenia programów Employee Advocacy w Mastercard i Adamed. Posłuchajcie i dowiedzcie się z rozmowy Marcina Sokołowskiego z Anną Marciniak i Łukaszem Janowiczem:

- jak w Mastercard i Adamed rozpoczęto program Employee Advocacy;

- jakie wyzwania pojawiły się w tych firmach w czasie wdrożeń;

- jak zaktywizowano pracowników do wzięcia udziału w programie Employee Advocacy;

- jak dzisiaj firmy patrzą na LinkedIn.

 

 

Dlaczego warto wprowadzić program Employee Advocacy w firmie? Dla pracodawcy posiadanie ambasadorów to przede wszystkim doskonały sposób na promocję marki pracodawcy – pozyskanie studentów na praktyki i staże, nowych pracowników i zwiększania sprzedaży. Ambasadorów posiadają firmy konsultingowe, FMCG, IT, również budowlane czy z branży wielkiej dystrybucji.

Zasadniczo nikt nie promuje firmy lepiej niż jej pracownicy. Dysponują oni nie tylko znajomością branży, trendów, ale są też autentycznymi ekspertami w tematach, którymi się zajmują na co dzień. Wprowadzenie programu Employee Advocacy w firmie przekłada się pozytywnie nie tylko na wizerunek marki, ale także i przede wszystkim na procesy rekrutacyjne i sprzedaż.

 

 

O Autorze
Sharebee
Author: SharebeeEmail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Inne artykuły tego autora


Drukuj   E-mail