Przejdź do treści
LinkedIn
3 minuty

Powiadom pracownika o aktualnościach firmowych na LinkedIn

Sharebee

Prowadzisz firmowe działania na LinkedIn? Warto by Twoi pracownicy wiedzieli o nich pierwsi i mogli Cię wesprzeć w szerzeniu treści w sieci i wśród klientów. Sprawdź jak to zrobić!


Zdarzyło Ci się, że o działaniach własnej firmy dowiedziałeś się z social mediów?
Coraz częściej słyszymy takie głosy z otoczenia. Dotarły one również do LinkedIn, który w odpowiedzi na to zjawisko wprowadza nową funkcjonalność.

Największa platforma społecznościowa dla biznesu właśnie udostępniła opcję powiadamiania pracowników o nowej treści pojawiającej się na stronie firmowej

Jak to działa?

Administrator firmowej Linkedin Page może powiadamiać pracowników firmy o nowej aktualności raz na 7 dni, zaś pracownik otrzymuję informację o wpisie w formie powiadomienia.

Jak powiadomić pracowników? Wyjaśniamy krok po kroku

  1. Opublikuj aktualizację na stronie firmowej
  2. Kliknij ikonkę „więcej” na danej aktualizacji
  3. Wybierz opcję „Powiadom pracowników o publikacji”
  4. Potwierdź swój wybór – zobaczysz tutaj ile osób otrzyma powiadomienia
  5. …i gotowe 🙂
Sharebee
Tagi: LinkedIn
Udostępnij:
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu