Przejdź do treści

#SocialCafe: Czy Social Selling jest dla każdego?

Karol Stróż
COO Sharebee

Czy Social Selling jest dla każdego? – To wyzwanie, jednak przy dobrym planie i konsekwentnych działaniach, mamy dużą szansę na realizację celu! – zapewnia Karol Stróż, COO Sharebee


Program Social Cafe powstał z potrzeby wymiany doświadczeń, czerpania z różnych perspektyw i dyskusji na temat trendów w nowych mediach. Co dwa tygodnie prowadzący Marlena Stremler i Paweł Mączka z Social Cube spotykają się z ekspertami różnych dziedzin, aby porozmawiać o szeroko pojętym marketingu. Trendy, case study, narzędzia oraz metodyki – biorą na warsztat tematy praktyczne i ważne zarówno z perspektywy osób projektujących komunikację, jak i klientów.

Gościem ostatniego odcinka był Karol Stróż, COO Sharebee. Odpowiada na pytanie „Czy social selling jest dla każdego?” oraz wyjaśnia jak się zabrać za wdrożenie w swojej organizacji

Karol Stróż
COO Sharebee
Udostępnij:
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu