Dodajesz treści, publikujesz, angażujesz, analizujesz, wyciągasz wnioski. Sharebee to Twoje centrum dowodzenia programem Employee Advocacy. Twoi ambasadorzy Ci za nie podziękują.
Sharebee to doskonałenarzędzie do efektywnejkomunikacji B2B dlamarkiiumacnianiaprofiluekspertadlapracowników. Jest bardzo proste w obsłudze, intuicyjne i – co najważniejsze – nieustannie rozwijane.
Zespół Sharebee natomiast to kompetentni, kreatywni i po prostu fajni ludzie, z którymi praca jest przyjemnością.
02
Grzegorz Piwowar z Advantech
Platforma Sharebee stała się nieodzownym narzędziem do naszej codziennej komunikacji z rynkiem. Dzięki niej, cały zespół sprzedażowy ma na bieżąco dostęp do najnowszych treści marketingowych.
Mamy szybki dostęp do statystyk, wyników – co z kolei pozwala na różnego rodzaju analizy, zaczynając od Social Sellingu na zasięgach postów kończąc.
03
Martyna Skalska z PMI
Korzystanie z platformy to ułatwienie dla wszystkich w firmie. Zespołów projektowych, działów komunikacji, marketingu i samych uczestników programu, aby w jednym miejscu mieć wszystkie ważne treści i efektywność działań danych osób.
Platforma rozwija się razem z klientami i sama firmą. A w zespole Sharebee widać serce i pasję do tego co robią!
04
Joanna Waszak z E.ON Polska
Sharebee pozwala nam skutecznie dystrybuować treści w mediach społecznościowych. Mamy wszystkie treści skategoryzowane i zebrane w jednym miejscu.
Widzimy, które treści są najbardziej interesujące dla naszej grupy docelowej i którzy pracownicy są najlepszymi influencerami.
Sprawdź, co daje ci platforma Sharebee
01
Biblioteka treści
Twoi ambasadorzy dostają dostęp do bazy aktualnych, „bezpiecznych”, pokategoryzowanych treści. Mogą je dopasować do swojego stylu, dobrać grafiki i zaplanować publikacje na przyszłość lub od razu opublikować post na swoim profilu bezpośrednio z Sharebee.
Ambasador może również skorzystać z kreatora postów i przygotować post samemu, dokładnie tak samo jak w social mediach. Publikacje można zaplanować w kalendarzu.
02
Zaawansowana analityka
Cały program Twojej firmy z lotu ptaka. Widzisz jakie zasięgi, w jakim czasie, generuje cała firma, konkretny dział czy pojedyncza osoba. Wiesz, które treści najlepiej się klikają i co angażuje społeczność. Wyciągasz wnioski i planujesz świadomie kolejne kwartały.
W pełni interaktywne zestawy danych pozwalają na szczegółowe spojrzenie pokazując, które treści są najlepsze którzy ambasadorzy są najbardziej aktywni a którzy efektywni.
03
Grywalizacja
Algorytm grywalizacji nalicza punkty i automatycznie buduje rankingi w zależności od aktywności i efektywności ambasadorów. Tu liczą się różne aspekty: publikacje, aktywność, budowanie sieci kontaktów – zależenie od celu, jaki postawisz.
To wzmacnia zaangażowanie i pozwala w obiektywny sposób nagradzać najlepszych ambasadorów, co bardzo pozytywnie wpływa na efekty programu.
04
Aplikacja mobilna
Z Sharebee możesz korzystać wygodnie na urządzeniach mobilnych. Ikona z logotypem programu wyląduje na smartfonach ambasadorów tak by mogli „w locie” publikować nowe treści.
To również wygodny sposób na zarządzanie programem Employee Advocacy i podgląd efektów w dowolnym miejscu i czasie.
05
AI pomaga w pisaniu
Zintegrowaliśmy Sharebee z ChatGPT. Dzięki temu jeśli nie czujesz weny, lub po prostu wyrazy nie układają się tak płynnie jak tego potrzebujesz, możesz poprosić o pomoc sztuczną inteligencję.
mAIa, pszczoła AI od Sharebee, może przygotować draft treści na zadany temat, zrobić streszczenie artykułu lub zaproponować kilka alternatywnych wersji Twojego posta w stylu, który wybierzesz.
06
Bezpieczeństwo danych to nasz priorytet
W świecie Employee Advocacy nie wystarczy, że narzędzie działa. Dlatego w Sharebee bezpieczeństwo nie jest osobnym działem. Jest w każdej linijce kodu, wszelkich sprintach czy dialogu z klientem. To nasza odpowiedzialność potwierdzona politykami i certyfikatami:
Certyfikat ISO 27001:2022 – potwierdzony, aktualny i operacyjny.
Zgodność z RODO / GDPR – nie tylko deklarowana, ale praktykowana.
Testy penetracyjne, audyty i monitoring 24/7. Hosting tylko w zaufanych centrach danych.
aktywnych użytkowników, tworzących i publikujących wartościowy content.
24 tys.
postów wychodzi w świat każdego miesiąca – teksty, grafiki, video.
Platforma Sharebee – FAQ
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które dotyczą platformy.
01
To Twoje centrum zarządzaniaprogramem Employee Advocacy i Social Selling. Masz tu wszystko w jednym miejscu: bibliotekę sprawdzonych treści, bazę wiedzy, zaawansowaną analitykę i elementy grywalizacji.
02
Zobaczysz aktywność i efektywność swoich ambasadorów:
ile postów opublikowali (własnych i z biblioteki),
jakie wygenerowali zasięgi, reakcje i komentarze,
jaki to miało realny efekt.
Dane możesz sortować po dowolnym wskaźniku (reakcje, zasięg, komentarze, okres czasu), a wybrane raporty łatwo wyeksportujesz do Excela.
03
Przede wszystkim – chęci do prowadzenia programu ambasadorskiego. Resztą zajmiemy się my.
Najlepiej zacząć od umówienia spotkania demo, a następne kroki to krótki brief,dzięki któremu dostosujemy platformę do Waszych potrzeb.
04
To zależy od wielkości Twojej firmy i założeń programu, jednak najmniejsza instancja na platformie Sharebee to 20 osób – co obejmuje ambasadorów i osoby zarządzające programem.
05
Odpowiemy po marketingowemu – to zależy. Od tego ilu ambasadorów chcecie zaangażować, czy sami będziecie tworzyć treści, a także od wybranych funkcjonalności samej platformy.
Po wycenę zapraszamy na bezpłatne konsultacje – umów demo.
06
Od wypełnienia briefu do startu gotowej platformy zwykle potrzebujemy ok. 3 tygodni.
07
Tak, nasza platforma to nie tylko narzędzie, ale przede wszystkim wsparcie zespołu, który na programach Employee Advocacy zjadł zęby.
Pszczoły z Sharebee mają sprawdzony proces wdrożenia ambasadorów, który obejmuje:
zestaw dokumentów, m.in. playbook,
dedykowane warsztaty dotyczące platformy Sharebee.
Zadbamy o to, żeby Twój program miał najlepszy start i będziemy wspierać przez całą podróż.
08
Teksty, grafiki, galerie zdjęć, ankiety, wideo czy PDF-y.
Tak jak na LinkedIn, ale z opcją planowania, edycji i dokładniejszej analityki.
09
Najlepiej angażować różne osoby z firmy i samych ambasadorów. Możecie też liczyć na nasz zespół contentowy – przygotujemy treści w różnych językach i formatach. Żadna branża nam niestraszna.
W platformie zaszyliśmy też kalendarz inspiracji, dzięki któremu możesz dopasować swoje posty do aktualnych wydarzeń. Dodatkowo mamy mAIa – naszą AI-asystentkę, która podsunie tematy, napisze drafty, a nawet zrobi grafikę.
10
Oczywiście. Masz kalendarz publikacji z opcją edycji i podglądu. Dodajemy też inspiracje – np. święta nietypowe i gotowe pomysły, jak je wykorzystać!
A jako owner projektu widzisz zaplanowane publikacje wszystkich uczestników programu.
11
Jako partner LinkedIn pobieramy je bezpośrednio przez API – bezpiecznym i autoryzowanym kanałem. Użytkownicy autoryzują swoje konta z Sharebee poprzez token.
12
Tak. Mamy wersję mobilną, która pozwala publikować z dowolnego miejsca.
Osoby zarządzające programem mogą też wysyłać powiadomienia i zachęty do aktywności. Zawsze w bezpieczny sposób.
13
Bezpieczeństwo to dla nas priorytet – obecne w każdym aspekcie platformy. Potwierdzają to:
Tak – możesz oznaczać wszystkie konta firmowe z LinkedIn. Konta osobiste możesz oznaczyć, jeśli należą do użytkowników Sharebee. Pozostałe osoby da się oznaczyć już po publikacji posta na LinkedIn.
15
Standardowo: za publikacje, reakcje, komentarze i zasięg. Możesz też dodatkowo premiować określone formaty (np. wideo) czy posty z biblioteki. To świetny sposób na zachęcenie uczestników do publikacji konkretnych treści oraz zabawy w grywalizacji.
Pracujemy też nad możliwością punktowania aktywności offline – np. wystąpień na konferencji czy nagrania podcastu.
16
Najlepsze programy Employee Advocacyto te, w których biorą udział pracownicy z różnych działów – sprzedaż, marketing, HR, zarząd i inne. Dzięki temu firma mówi jednym głosem, ale opowiada różne historie.
Rezultat? Większa widoczność i realny wpływ na biznes.