Bezpłatny webinar

Jak wdrożyć Employee Advocacy i social selling w Twojej firmie? Showcase Sharebee.

Kiedy: Czwartek, 22 kwietnia o 10:00

Dla pracodawcy posiadanie ambasadorów to przede wszystkim doskonały sposób na promocję marki pracodawcy – pozyskanie studentów na praktyki i staże, nowych pracowników i zwiększania sprzedaży. Ambasadorów posiadają firmy konsultingowe, FMCG, IT, również budowlane czy z branży wielkiej dystrybucji. Jak wdrożyć taki program w Twojej firmie?

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar dedykowany jest szefom i managerom działów sprzedaży, marketingu i HR w średnich i dużych firmach, którzy rozważają wdrożenie programu Employee Advocacy i szukają do tego optymalnych taktyk oraz narzędzi.

Z tego spotkania dowiesz się:

  • po co Ci program Employee Advocacy;

  • jak rozpocząć wdrażanie programu ambasadorskiego w firmie;

  • kto powinien być Twoim ambasadorem;

  • o czym musisz pamiętać wdrażając program ambasadorski;

  • jak możesz wykorzystać Sharebee - pierwszą platformę ułatwiającą wdrażanie i koordynowanie programów social selling i Employee Advocacy.


Udostępnij ten webinar znajomym - podziel się wiedzą: